ترجمه مقاله تاثیر سرمایهگذاری بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی ترجمه مقاله تاثیر
ترجمه
مقاله تاثیر سرمایهگذاری بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی
ترجمه مقاله تاثیر سرمایهگذاری بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی |
دسته بندی | ترجمه مقاله |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 398 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
عنوان انگلیسی مقاله: The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing
عنوان فارسی مقاله: تاثیر سرمایهگذاری بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
قیمت : 17500 تومان
چکیده ترجمه :
قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.
کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.
1-مقدمه:
بازاریابی رابطه مند به طور فزاینده ای در دانشگاههای بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است. بازاریابی رابطه مند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطه ای موفق تعریف شده است (مورگان وهانت1994). در دهه گذشته، ادبیات موجود نظریه هایی در بازاریابی رابطه مند برقرار کرده است و فرض می کند که سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند اعتماد مشتری، تعهد، رضایت از رابطه را افزایش می دهد و به نوبه خود، این واسطه های رابطه ای نتایج عملکرد و فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. (کرابسی، ایوانزو کاولسی 1990،DwyerوSCHURRو Oh 1087 مورگان وهانت 1994، پالمتیر، وانت، گریوال و ایوانت 2006).
برچسب ها: ترجمه مقاله تاثیر سرمایهگذاری بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی ترجمه مقاله تاثیر سرمایهگذاری بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری در خرده فروشی دسته بندی ترجمه مقاله فرمت فایل docx حجم فایل 398 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 18 عنوان انگلیسی مقال ,
[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]