تحقیق درباره فواید علم و دانش


تحقیق درباره فواید علم و دانش

تحقیق درباره فواید علم و دانش

دانلود تحقیق درباره فواید علم و دانش

علم
دانش
فواید علم
فواید دانش
مقاله فواید علم و دانش
انشا فواید علم و دانش
دسته بندی مقاله و تحقیق
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

قسمتی از متن :

علم به انسان شناخت و توانایی بخشیده است. علم مانند نور روشنی بخش است. به کمک علم، از زمین و از جغرافیای جهان آگاه شده ایم و به دنیای بی نهایت کوچک ها راه یافته ایم. روابط میان برخی پدیده ها را کشف کرده ایم و به علت پیدایش بعضی از پدیده ها آگاه شده ایم.

شناخت علم در زندگی ما مؤثر بوده است، به طوری که توانسته ایم ابزار و وسایل و روش های جدیدی را برای زندگی بیابیم و به کمک آن ها کارهایمان را آسان تر وسریع تر انجام دهیم. فناوری، روش علمی پاسخ گویی به مسائل زندگی است و امروزه کاملاً بر علم تکیه دارد.

از راه علم و دستاوردهای آن انسان به حمل و نقل سریع، ارتباطات گسترده، انرژِی های نو، ساخت و سازهای راحت و محکم و تولیدات فراوان دست یافته است.

با پیشرفت روز افزون علم و همگانی شدن روش تحقیق می توان امیدوار بود که روزی بسیاری از ناشناخته های دیگر برای انسان شناخته شود و توانایی انسان برای کنترل بیماری ها و عوامل نامساعد طبیعی افزایش یابد.

خدمتی که فن‌آوری در دنیای امروز به بشر چه زندگی مادی و چه فکری و فرهنگی کرده، بر کسی پوشیده نیست. علم و فن‌آوری در بخش پزشکی خدمات ارزش‌مندی در بهداشت و درمان انجام داده است، همین که امروز شما با کیلومترها فاصله از راه همین اینترنت می‌توانید به نیازهای فکری و فرهنگی خود برسید، حکایت از منفعت انکار ناپذیر علم و دانش به زندگی بشر دارد.

دانلود تحقیق درباره فواید علم و دانش


برچسب ها: تحقیق درباره فواید علم و دانش ,
[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 23 مهر 1397 ] [ 19:30 ] [ مهندس جعفری ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر