سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولول



سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن

سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن

فرمت فایل : pdf

حجم : 13249

صفحات : 96

گروه : سمینار

توضیحات محصول :

سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن

چکیده:

در این پروژه، به بررسی میزان افزایش هدایت الکتریکی الیاف به کمک کامپوزیت کردن آنها با نانو تیوب های کربنی و روش های مختلف تولید، پرداخته ایم. میزان رسانایی الیاف نانو کامپوزیتی پلی پروپیلن – کربن نانو تیوب و پلی استر – کربن نانو تیوب با فرآیند ذوب ریسی و همچنین الیاف نانو کامپوزیتی پلی وینیل الکل – کربن نانو تیوب و پلی آنیلین – کربن نانو تیول که به روش ترریسی تولید گردیده اند مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر این روش پوشش دهی الیاف با محلول پلی وینیل الکل – کربن نانو تیوب برای نخ های پلی پروپیلن، پلی استر، پنبه و مخلوط پشم / نایلون جهت القاء خاصیت رسانایی به آنها بیان شده است. تغییرات در خواص مکانیکی و مرفولوژی الیاف با افزایش کربن نانو تیوب به ساختار آنها و یا با فرآیند پوشش دهی و عمل آوری با اسید با استفاده از منحنی های تنش – کرنش، میکروگراف SEM و میکروسکوپ نوری آنالیز گردیده است.

مقدمه:

امروزه تحقیقات وسیعی در مورد نانو کامپوزیت ها و الیاف نانو کامپوزیت صورت گرفته است. یکی از مهمترین نانو ذرات که دارای ویژگی های منحصر بفردی در افزایش خواص مکانیکی، حرارتی و الکتریکی کامپوزیت ها، نانو لوله های کربن می باشد. نانو لوله های کربنی از نظر ساختار به دو گروه تک دیواره و چند دیواره تقسیم می شوند. به علت اقتصادی و روش تولید آسان از نانو لوله های چند دیواره در پروژه های تجاری استفاده بیشتری می شود. با این حال تحقیقات زیادی برای اقتصادی نمودن تولید و کاربردهای صنعتی نانو لوله های کربن در حال انجام می باشد. نانو الیاف افزایش مقدار کمی نانو لوله کربن در ماتریس پلیمری می باشد. علاوه بر این افزایش مقاومت و خواص حرارتی در این نانو کامپوزیت ها باعث کاربردهای مهندسی فراوانی گردیده است. در این سمینار سعی شده است به صورت کلی به معرفی نانو لوله ای کربن از نظر ساختاری و روش های تولید نانو الیاف نانو کامپوزیت حاوی نانو لوله های کربن و همچنین بررسی خواص الکتریکی و مکانیکی و حرارتی و اثر افزایش نانو لوله های کربن به الیاف در افزایش هدایت الکتریکی بپردازد. همچنین نحوه پراکندگی نانو لوله های کربن در ماتریس پلیمری و بررسی آن توسط میکروسکوپ الکترونی و تاثیرات آن بر افزایش خواص هدایت الکتریکی الیاف نانو کامپوزیت مورد مطالعه قرار گرفته است.

قیمت محصول : 10000 تومان

دانلود
برچسب

سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن


برچسب ها: سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن فرمت فایل : pdf حجم : 13249 صفحات : 96 گروه : سمینار توضیحات محصول : سمینار نساجی افزایش رسانایی الیاف با نانولوله های کربن چکیده: در این پروژه، به بررسی میزان افزایش هدا ,
[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 ] [ 12:28 ] [ مهندس جعفری ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر